вівторок, 16 грудня 2014 р.

Календарно-тематичне планування уроків світової літератури
в 11   класі. Академічний рівень
Дата
  Примітки  
Тема  уроку
                                     Тема. ВСТУП. ІЗ ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.. ІЗ  
                                     ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.: Ф. КАФКА, Д. ДЖОЙС
1.
03.09

Основні тенденції розвитку драматургії кінця XIX — початку XX ст. «Нова драматургія». Творчі знахідки та здобутки Г.Ібсена, А.Чехова, Дж. Б. Шоу.
2.
05.09

Г.Ібсен — норвезький драматург, творець «нової драми». Новаторство Ібсена-драматурга. «Ляльковий дім» — соціально-психологічна драма.
3.
10.09

Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі «Ляльковий дім». Характеристика образу Нори.
4.
12.09

РМ (усно). Диспут: Особисте ставлення до вчинку Нори.
5.
17.09

Складність і неоднозначність художнього процесу І пол. XX ст. Модернізм як некласична модель культури.
6.
19.09

Авангардизм 1910-20-их р. і здійснювана ним «революція в мистецтві», його основні течії. Доля реалізму в літературі І пол. XX ст. Елітарна та масова культура.
7.
24.09

Ф. Кафка. Життя і творчість. Концепція світу та людини в оповіданні «Перевтілення».
8.
26.09

Грегор Замза та його родина.  Особливості стилю Кафки.
9.
01.10

Джеймс Джойс — ірландський письменник-модерніст. Характерні риси його творчості.
10.
03.10

«Потік свідомості» та аналіз психології людини в есе «Джакомо Джойс». Його автобіографічний характер
11.
08.10

Контрольна робота. Відповіді на питання


Тема. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.: М. БУЛГАКОВ
12.
10.10

Михайло Олександрович Булгаков — видатний російський письменник. Булгаков і Київ.
13.
22.10

«Майстер і Маргарита». Особливості композиції твору.
14.
24.10

«Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку.
15.
29.10

Проблематика роману. Характеристика головних образів твору.
16.
31.11

РМ (письмово). Складання цитатної характеристики (або анкети) образів Майстра та Маргарити.
17.
05.11

Поєднання реальності та фантастики в романі.
18.
07.11

Контрольна робота. Твір

                                   ТЕМА. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.: Р.М. РІЛЬКЕ, Г. 
                                   АПОЛІНЕР, Ф. Г. ЛОРКА, О. БЛОК, А. АХМАТОВА, Б. ПАСТЕРНАК
19.
12.11

Зрушення в поезії початку ХХ ст. Загальна характеристика творчості Р.М.Рільке.
20.
14.11

Загальна характеристика творчості Г. Аполлінера.
21.
19.11

Загальна характеристика творчості Ф.Гарсіа Лорки.
22.
21.11

«Срібна доба російської поезії». Загальна характеристика творчості О.Блока.
23.
26.11

Загальна характеристика творчості Анни Ахматової.
24.
28.11

Загальна характеристика творчості Б.Пастернака.
25.
03.12

Контрольна робота. Тести
26.
05.12

ПЧ. Сторінками художньої літератури І половини XX ст.

                                   ТЕМА. Із літератури другої половини ХХ ст. : Б. БРЕХТ, А. КАМЮ,
                                     Е. ХЕМІНГУЕЙ
27.
10.12

Тема Другої світової війни й руху опору в повоєнні десятиліття
28.
12.12

Особливості літературного процесу другої половини XX ст. Нові явища та тенденції в літературі 1960-70-х рр.
29.
17.12

Бертольт Брехт — німецький драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади та творча практика.
30
19.12

Проблематика та художні особливості п’єси «Життя Галілея».
31
24.12

Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний характер драми
32
26.12

Підсумок вивченого в І семестрі














































33.
14.01

А. Камю — французький письменник.
34.
16.01

Роман «Чума» як еволюція «від естетики абсурду до естетики бунту»
35.
21.01

«Чума». Тема, проблема, ідея роману
36.
23.01

РМ (усно). Характеристика основних образів роману.
37.
28.01

Е. Хемінгуей — видатний американський письменник. «Старий і море» — повість-притча про людину.
38
30.01

 «Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст повісті. Місце Хемінгуея в американській і всесвітній літературі
39.
04.02

Образ Сантьяго.
40.
06.02

Своєрідність японської літератури XX ст.
41.
11.02

Кавабата Ясунарі – «красою Японії народжений»
42.
13.02

Роман «Тисяча журавлів».Сюжет
43.
18.02

Тема, проблеми твору
44.
20.02

Інтенсивний розвиток латиноамериканської літератури в другій пол. XX ст.
45
25.02

 Г.Гарсіа Маркес — відомий колумбійський письменник
46
27.02

Роман «Сто років самотності» як твір «магічного реалізму».
47.
04.03

Органічне поєднання буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в романі «Сто років самотності».
48.
06.03

Проблематика та система образів твору. Родина Буендіа у художньому часі й просторі твору.
49.
11.03

Контрольна робота. Тести



Тема. Із літератури кінця ХХ-почаску ХХІ ст.:
50.
13.03

Постмодернізм — одне з найяскравіших літературних явищ другої половини
XX ст.
51.
18.03

Мистецтво постмодернізму та його стосунки з елітарною та масовою культурою. «Найяскравіші представники постмодерністської прози.
52.
20.03

М.Павич — сербський письменник-постмодерніст.
53
25.03

Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму.
54.
27.03

Використання фактів візантійської та поствізантійської культури («віртуальний історизм») як характерна ознака творчості М.Павича.
55.
01.04

П.Зюскінд — сучасний письменник-постмодерніст.
56
03.04

Риси постмодернізму в повісті «Запахи, або Історія одного вбивці»
57.
15.04

Образ Гренуя та його літературні прототипи (крихітка Цахес, персонажі Ч.Діккенса і т.д.).
58.
17.04

Контрольна робота. Твір
59.
22.04

ПЧ. Література початку XXI ст.



Тема. Сучасний літературний процес(огляд). Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
60
24.04

Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій
61
29.04

Помітні сучасні літературні явища.
62
06.05

Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, Середньовіччя та Відродження.
63
08.05

Найвидатніші здобутки світової літератури XVII і XVIII століть, а також XIX століття (доба романтизму).
64
13.05

Найвидатніші здобутки світової літератури XIX століття (доби реалізму та раннього модернізму)
65
15.05

Найвидатніші здобутки світової літератури XX — початку XXI століття (у т.ч. сучасного літературного процесу).
66
20.05

Контрольна робота. Тести
67
22.05

Підсумковий урок
68




69





Немає коментарів:

Дописати коментар