№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим.
|
1
|
Тема. Вступ. Світ фантазії, мудрості. Народні казки
| ||
1
|
Слово в житті людини. Краса світу й людської душі в художньому слові. Образне слово—першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва.
|
04.09
| |
2
|
Міфи і легенди українців. «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?».
|
05.09
| |
3
|
«Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина». Добро і зло, їхня роль у житті.
|
11.09
| |
4
|
«Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі»
|
12.09
| |
5
|
Народні перекази. «Білгородський кисіль», «Прийом у запорожців», «Ой Морозе-Морозенку». Лицарство та відвага запорозьких козаків
|
18.09
| |
6
|
РМ. Складання усної характеристики за темою: «Міфи та легенди»
|
19.09
| |
7
|
Тематика народних казок, їхні різновиди. Побудова казки, її яскравий національний колорит.
|
25.09
| |
8
|
«Про правду і кривду».
|
26.09
| |
9
|
«Мудра дівчина». Народне уявлення про добро і зло в казці.
|
02.10
| |
10
|
«Ох».
|
03.10
| |
11
|
«Ох». Характеристика вчинків хлопчика
|
09.10
| |
12
|
ПЧ. Інші народні казки
|
10.10
| |
13
|
«Летючий корабель». Аналіз фантастичного і реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках.
|
23.10
| |
14
|
Переказ змісту та порівняльна характеристика вивчених казок
|
24.10
| |
15
|
Контрольна робота №1. Тести
|
30.10
| |
Тема. Літературні казки
| |||
16
|
І. Франко. Дитинство письменника. І.Франко-казкар
(зб. «Коли ще звірі говорили»).
|
31.10
| |
17
|
«Фарбований Лис». Зміст казки, головні персонажі, другорядні. Образ Лиса, риси його характеру.
|
06.11
| |
18
|
Особливості літературної казки, її відмінність од народної.
Мова автора і мова персонажів.
|
07.11
| |
19
|
Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. «Хуха-Моховинка».
|
13.11
| |
20
|
Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору. Добро і зло в цих казках. Світлий, життєствердний погляд на світ. Аналіз зовнішності казкових істот. Наскрізний гуманізм казок.
|
14.11
| |
21
|
РМ. Складання казки
|
20.11
| |
22
|
Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя митця. «Цар Плаксій та Лоскотон».
|
21.11
| |
23
|
Урок виразного читання уривків казки
|
27.11
| |
24
|
Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістична й оптимістична). Казкова історія і сучасне життя.
|
28.11
| |
25
|
Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
Повість-казка сучасної дитячої письменниці.
|
04.12
| |
26
|
Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, вміння долати перешкоди на шляху до мети.
|
05.12
| |
27
|
Елементи незвичайного в повісті. Символіка країни Недоладії та її мешканців.
|
11.12
| |
28
|
Урок виразного читання уривків казки за ролями. Літературний диктант
|
12.12
| |
29
|
Своєрідність композиції твору. Особливості його мови.
|
18.12
| |
30
|
Контрольна робота № 2. Тести
|
19.12
| |
31
|
Позакласне читання №2. Інші літературні казки
|
24.12
| |
32
|
Повторення вивченого в І семестрі.
|
25.12
|
середу, 17 грудня 2014 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар